Esettanulmányok/Érdekességek

A titkos összetevő ami megfogja a hallgatót!

Tedd hatásosabbá az audio reklámokat az érzelmek erejével - tippek történetmeséléshez, teszteléshez és a tökéletes hosszúság megtalálásához.

A rádió tartós szerepe a marketinghatékonyságban

Peter Field, a „marketing hatékonyságának keresztapja” jelentős különbségekről számol be a rádió reklámokat használó marketingesek és az azt nem használók üzleti eredményei között. Természetesen a rádiót használók javára.

Fedezd fel, hogyan hozhatsz létre lenyűgöző rádióreklámokat, amelyek lebilincselik a hallgatókat és növelik céged nyereségét.

A "Listen Up!" tanulmány, mely egy 10 éves, 50 000 hallgató adatait felölelő kutatás eredményeit mutatja be, felfedi a hatékony rádióhirdetések kulcsfontosságú elemeit. Olvass bele a részletekbe, és szerezd meg azokat az ismereteket, amelyek segítenek hirdetéseidet hosszú távon emlékezetessé tenni, és üzleted számára sikeres eredményeket elérni.

Rádiók a daganatos beteg gyermekekért

A rádió azon kívül, hogy széles körű elérést biztosít, mozgósít és képes a közbeszédet tematizáln.

Rádiós Non-Spot Megoldás: Egy sikeres multiplatformos kampány tanulságai

Az új esettanulmányunk kiválóan bemutatja, hogy egy innovatív és kreatív koncepcióval, a multimédiás tartalmak és az élő bejelentkezések milyen hatékonyan ötvözhetők úgy, hogy mind a rádió, mind az online közönség figyelmét egyszerre lekötve aratnak sikert.

Nutrifit Kitchen esettanulmány

A rádiókampány hatására nagymértékű emelkedés történt az eladásokban és a weboldal látogatottságában is. A kampányidőszakon túl is!

10 dolog a rádióról, ami meglepheti a márkákat

Globe Medical Center esettanulmány

A rádiókampány hatására szignifikánsan emelkedett az online és a telefonos megkeresések száma is

Radio reduces CO2 emmission

A rádió lenne a legzöldebb marketingkommunikációs csatorna? Ebből a nemzetközi kutatásból kiderül!