Hírek/Aktualitások

A rádió szerepe a médiamixben: változó hirdetési trendek

A MiértRádió? Nagy Rádiós Nap konferenciáján Karácsony László, az Atmedia stratégiai és marketing igazgatója átfogó elemzést nyújtott a rádió változó szerepéről a médiamixben. Bemutatta, hogyan alakult a legnagyobb hirdetők médiaköltése a rádióban az elmúlt másfél évtized során, és rávilágított a rádió jelenlegi lehetőségeire és kihívásaira.

Többen rádiózunk, mint tévézünk

Mind napi, mind heti szinten többen rádióznak, mint ahányan tévéznek, hamarosan jöhet az akár perc alapú hallgatottságmérés, az eredményes hirdetésekhez kulcsfontosságú a jó kreatív anyag – többek között ezekről beszéltek az idei Nagy Rádió Nap konferencia előadói. Nagy Marcell Tamás, a MiértRádió? iparági összefogás projektmenedzsere nyitóbeszédében arról beszélt, hogy a rádiós piac már a negyedik egymást követő évben növekszik, 2022-ről 2023-ra pedig összesen +17,2%-ot, amely jóval magasabb a korábbi értékeknél.

Nagy Rádiós Nap 2024

A 2024-es harmadik Nagy Rádiós Napot „A hangok által életre keltett képzelet” mottó jegyében rendeztük meg. Inspiráló előadásokkal, nemzetközi kitekintéssel és külföldi előadóval igyekeztünk ezt a varázslatos világot a hallgatók számára is élővé tenni.

A HEROE Radio Workshop 2024 hatalmas sikerrel zárult! ️✨

Több mint 100 rádiós szakember találkozott, hogy megvitassák a legújabb trendeket és kihívásokat. A nemzetközi előadók mellett olyan hazai sztárok is részt vettek, mint Peller Mariann és Bochkor Gábor.

Érdekes dolgok derültek ki a médiafogyasztási szokásainkról

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság friss kutatása négy korosztály (Baby boomerek, X, Y és Z generáció) médiafogyasztási szokásait vetette össze a 2024 első negyedévében készült felmérések alapján. A rádió tekintetében is izgalmas megállapításokra jutottak. KATT!

Turbózd fel a rádiós hirdetéseidet, hogy igazán ütősek legyenek!

7 módszer, amivel spotjaidat emlékezetessé teheted a rádióban.

Az iskolakezdéssel kapcsolatos reklámok tekintetében az audio reklámok hatékonyak

A legfrissebb kutatások szerint a vásárlók 58%-a szívesebben hallgat audio reklámokat, mint görgeti át őket a közösségi médiában, ami arra utal, hogy az audio hirdetések hatékonyabban ösztönzik az iskolakezdéssel kapcsolatos vásárlási döntéseket. Kattints, ha érdekelnek az angol nyelvű tartalom részletei.

Rádiópiaci körkép, 2024 május

A legfrissebb adatok a magyar rádiópiacról! Tudtad? A rádiók napközben(10:00-16:00) több mint 5,8 millió embert érnek el.

A rádió ereje mint teljesítmény alapú marketing eszköz

Amikor a keresőoptimalizálás, a közösségi média és a bannerhirdetések hagyományos kombinációjának hatékonysága stagnál és a hosszútávó növekedés lehetősége elakad, akkor érdemes rádióreklámba fektetned.