Hírek/Aktualitások

Rúzsa Magdolna friss Fonogram- és Prima Primissima díja mellé most elnyerte a rádiókban legtöbbször játszott előadó címét is!

A művésznő így nyilatkozott a rádióról: "A rádió a zenésznek a legjobb barátja" és "Bármennyire változik a világ, még mindig nagyon-nagyon jó barátunk a rádió." Hallgassátok meg, hogyan beszélt minderről a TV2 Tények Plusz adásában!

Február 13. – A Rádiózás világnapja

Ebből a különleges alkalommal szeretnénk megosztani veletek a World Radio Alliance (WRA) lenyűgöző prezentációját, amelyben a WRA különböző piacokról gyűjtött tényeket és adatokat mutat be. Ezek az adatok egyértelműen alátámasztják, hogy a rádió továbbra is vezető szerepet tölt be az audio területén egy folyamatosan fejlődő médiakörnyezetben, és kivételes lehetőséget kínál a márkáknak a hatékony üzenetközlésre. Kattints és töltsd le!

Ne maradj le a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (HEROE) új kampányáról!

Generációk számára elképzelhetetlen az élet rádióhallgatás nélkül. A helyi rádió nem csupán szórakoztató, hanem a közösségek összekötő ereje és a helybeli gazdaság motorja is, mivel jó lehetőséget biztosít a helyben működő vállalkozások számára, hogy elérjék potenciális vásárlóikat. Emellett fontos szerepet játszik a közérdekű információk terjesztésében.

Miért érdemes a rádióra figyelned a marketingstratégiádban?

Interjú a Business Lounge-ban a Radiocafén! Az interjú második részében Nagy Marcell (MiértRádió? projektmenedzsere) és Gesztesi Gábor (Diego marketingigazgatója) osztják meg az idei év legfontosabb rádiós tanulságait és marketing üzeneteit. Ne maradj le! Hallgasd meg az inspiráló beszélgetést most! 🎧👇

Rádiópiaci körkép, 2024 november

A legfrissebb adatok a magyar rádiópiacról! Tudtad? A rádiók napközben(10:00-16:00) közel 6 millió embert érnek el.

A rádió szerepe a médiamixben: változó hirdetési trendek

A MiértRádió? Nagy Rádiós Nap konferenciáján Karácsony László, az Atmedia stratégiai és marketing igazgatója átfogó elemzést nyújtott a rádió változó szerepéről a médiamixben. Bemutatta, hogyan alakult a legnagyobb hirdetők médiaköltése a rádióban az elmúlt másfél évtized során, és rávilágított a rádió jelenlegi lehetőségeire és kihívásaira.

Többen rádiózunk, mint tévézünk

Mind napi, mind heti szinten többen rádióznak, mint ahányan tévéznek, hamarosan jöhet az akár perc alapú hallgatottságmérés, az eredményes hirdetésekhez kulcsfontosságú a jó kreatív anyag – többek között ezekről beszéltek az idei Nagy Rádió Nap konferencia előadói. Nagy Marcell Tamás, a MiértRádió? iparági összefogás projektmenedzsere nyitóbeszédében arról beszélt, hogy a rádiós piac már a negyedik egymást követő évben növekszik, 2022-ről 2023-ra pedig összesen +17,2%-ot, amely jóval magasabb a korábbi értékeknél.

Nagy Rádiós Nap 2024

A 2024-es harmadik Nagy Rádiós Napot „A hangok által életre keltett képzelet” mottó jegyében rendeztük meg. Inspiráló előadásokkal, nemzetközi kitekintéssel és külföldi előadóval igyekeztünk ezt a varázslatos világot a hallgatók számára is élővé tenni.

A HEROE Radio Workshop 2024 hatalmas sikerrel zárult! ️✨

Több mint 100 rádiós szakember találkozott, hogy megvitassák a legújabb trendeket és kihívásokat. A nemzetközi előadók mellett olyan hazai sztárok is részt vettek, mint Peller Mariann és Bochkor Gábor.