Média megjelenések

Nagy rádiós nap 2024

Idén harmadik alkalommal rendezte meg a MiértRádió? iparági összefogás a Nagy Rádiós Nap konferenciát, amely célja, hogy felhívja a hirdetési döntéshozók figyelmét a rádióban, mint hatékony marketingkommunikációs eszközben rejlő lehetőségekre.

Nagy Rádiós Nap 2024: Többen rádiózunk, mint tévézünk

Nagy Marcell Tamás, az iparági összefogás projektmenedzsere nyitóbeszédében arról beszélt, hogy a rádiós piac immáron a negyedik egymást követő évben növekszik, 2022-ről 2023-ra pedig összesen +17,2%-ot, amely jóval magasabb a korábbi értékeknél. Hozzátette: “szeretnénk hinni, hogy tevékenységünk is hozzájárult valamennyire ehhez a fejlődéshez”.

Mire figyeljünk a rádiós hirdetések során?

A MiértRádió? Nagy Rádiós Nap konferenciáján Gerendi Zsolt, az ÖRT főtitkára beszélt az etikus reklámozás fontosságról, a rádiós reklámok felelősségéről és jogi kereteiről. A hallgatóság megismerhette a Gazdasági Versenyhivatal feladatait, továbbá a hirdetők számára elengedhetetlen megfelelőségi elveket is.

A rádió szerepe a médiamixben: változó hirdetési trendek

A MiértRádió? Nagy Rádiós Nap konferenciáján Karácsony László, az Atmedia stratégiai és marketing igazgatója átfogó elemzést nyújtott a rádió változó szerepéről a médiamixben. Bemutatta, hogyan alakult a legnagyobb hirdetők médiaköltése a rádióban az elmúlt másfél évtized során, és rávilágított a rádió jelenlegi lehetőségeire és kihívásaira.

NAGY RÁDIÓS NAP 2024
Többen rádiózunk, mint tévézünk.

Az idei esemény mottója „A hangok által életre keltett képzelet, a rádió ereje!” volt, amely kapcsán több neves hazai, és egy brit szakember is kifejtette véleményét.

Nagy Rádiós Nap 2024

A 2024-es harmadik Nagy Rádiós Napot „A hangok által életre keltett képzelet” mottó jegyében rendeztük meg. Inspiráló előadásokkal, nemzetközi kitekintéssel és külföldi előadóval igyekeztünk ezt a varázslatos világot a hallgatók számára is élővé tenni.

A rádió a fantáziát indítja be!

A rádió értelméről, jelenéről és jövőjéről folyt a diskurzus a Radiocafé 98.0 Business Lounge december 19-ei adásának első felében, méghozzá a MiértRádió? iparági összefogás vezetője, Nagy Marcell segítségével. Hallgasd meg Te is az interjút!

A rádió minden reachet megemel, a podcast pedig megkoronázza

A különböző médiumok használatát felmérő kutatásból kiderül, hogy rádióval és podcasttel azok is megszólíthatók, akik keveset tévéznek, hazai médiamixszel ráadásul közel annyi embert érhetünk el, mint ha a globális platfromok valamelyikén hirdetnénk.

A hangtól a brandig: milyen világokat teremthetünk a rádiószpotokkal?

A rádió egyik legnagyobb előnye az, hogy beindítja a képzeletet, és így a márka is bensővé válik és épül.