Kutatási anyagok

Szegmentálj akár célcsoporton belül is! - NMHH - Generációk médiahasználata kutatás

A különböző generációk eltérő értékeket és preferenciákat képviselnek. Akár célcsoporton belül is érdemes szegmentálnunk, mind a médiaválasztás, mind pedig üzeneteink vagy azok stílusa tekintetében. Mi legalábbis erre a következtetésre jutottunk az NMHH kutatásának áttekintése után. Ja, és persze arra is, hogy a rádió továbbra is komoly lehetőségeket kínál a hirdetők számára. Kattints a kutatásra! 📥

A rádióreklámok 2,6-szor több figyelmet kapnak, mint a Facebook hirdetések

Az Adelaide cég kutatása szerint az AM/FM rádióhirdetések sokkal hatékonyabban képesek lekötni a fogyasztók figyelmét, mint a közösségi média platformokon megjelenő hirdetések. Például egy Facebook-hirdetéshez 2,6-szor több pénzt kell költeni ahhoz, hogy ugyanazt a figyelmi szintet érjük el, mint amit egy rádióhirdetés biztosítana. A rádióhirdetések közel olyan figyelmet generálnak, mint a televíziós hirdetések, de jóval alacsonyabb költséggel.

Rádiópiaci körkép, 2024 május

A legfrissebb adatok a magyar rádiópiacról! Tudtad? A rádiók napközben(10:00-16:00) több mint 5,8 millió embert érnek el.

A rádió ereje mint teljesítmény alapú marketing eszköz

Amikor a keresőoptimalizálás, a közösségi média és a bannerhirdetések hagyományos kombinációjának hatékonysága stagnál és a hosszútávó növekedés lehetősége elakad, akkor érdemes rádióreklámba fektetned.

A Nielsen kutatása szerint az AM/FM rádió hozzáadása a médiatervhez drámai mértékben növeli a a hozzáadott elérést a LIGHT TV VIEWER-ek és a fiatalabb célcsoportok körében.

Fedezze fel, hogyan érhet el több nézőt kevesebb pénzért! A Nielsen elemzése szerint az AM/FM rádió hozzáadása a médiatervezéshez 20%-kal növeli a elérést, és kétszer akkora hatással van a fiatalabb demográfiai csoportokra, mint a digitális média.

A rádió tartós szerepe a marketinghatékonyságban

Peter Field, a „marketing hatékonyságának keresztapja” jelentős különbségekről számol be a rádió reklámokat használó marketingesek és az azt nem használók üzleti eredményei között. Természetesen a rádiót használók javára.

Fedezd fel, hogyan hozhatsz létre lenyűgöző rádióreklámokat, amelyek lebilincselik a hallgatókat és növelik céged nyereségét.

A "Listen Up!" tanulmány, mely egy 10 éves, 50 000 hallgató adatait felölelő kutatás eredményeit mutatja be, felfedi a hatékony rádióhirdetések kulcsfontosságú elemeit. Olvass bele a részletekbe, és szerezd meg azokat az ismereteket, amelyek segítenek hirdetéseidet hosszú távon emlékezetessé tenni, és üzleted számára sikeres eredményeket elérni.

Február 13. a Rádiózás Világnapja!

Ebből az alkalomból megosztunk 7 olyan érvet a The World Radio Alliance és az Egta tanulmányából, amiért a rádió a márkaépítés hatékony médiuma. Töltsd le!

A rádió növeli a piaci részesedést, a profitot és a megtérülést, valamint a márkák árképzési képességét.

Új tanulmány Peter Field-tól, a marketing hatékonyságának keresztapjától: Az AM/FM rádió kampányok jelentős eladásokat és profitnövekedést generálnak!